GAX training pass -Helsingborg

Min blogg fyller 1år idag, iallafall sett till evenemang. 
Idag var det återigen dags för det årligen återkommande evenemanget GAX trainingpass, skapat av Stefan Samuelsson. Skillnaden från tidigare år var att i år utgick vi från Helsingborg. Björn (mest) och jag hade filat på och rekat rundan samt fixat ett schysst Hash House ( Linnéaträdgården). Dagen går ut på att jogga, snacka  och äta. 30 glada löpare med helt olika löparvanor, erfarenheter och mål. Alltid givande att höra hur andra tycker, tänker och gör😊 Den här gången sprang jag nog långsammare än tidigare år, för det kändes bättre och mindre stelt under dagen och inte alls nu ikväll. Härligt med så positiva och glada människor.







Anna (orka mera)
2015-02-09 @ 10:07:32
URL: http://piggelina.se

Jag skulle ju vara med där! Om inte sjukgymnasten hade tyckt 50 km var för långt för mina hälsena. Och om inte en bascillusk tyckte min hals var ett bra ställe att bosätta sig i. Gaaah, ser fantastiskt ut, jag hoppas det kommer en favorit i repris!

Svar: Vad tråkigt att höra! Det kommer fler gånger😄 Ev. en variant redan i sommar på Kullaberg. Har tyvärr också en krånglande hälsena, men min sjukgymnast vet att det inte är lönt att "förbjuda" mig, så jag kämpar på med de excentriska tåhäven och stötvågorna. Krya på dig!!!
Lotta Sjöberg




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

longdistancelotta

Tänk dig en hustru och mamma till två barn, som älskar löpning och brinner för nya utmaningar att piffa upp vardagen med. Där har du en perfekt beskrivning på min mamma. - Hanna 2014

RSS 2.0