Reflektioner från en omtumlande, fast samtidigt helt vanlig, vecka

 

 

Jag älskar att springa

  • stolthet: Denna vecka har min fantastiska dotter fyllt 18 år och min underbare son tagit studenten. Jag är så extremt stolt över dessa fina människor som jag delar mitt liv med. Med jag fylls samtidigt av en smula ångest över att de snart ska leva sina liv, någon annanstans, utan mig....... Det gäller att njuta i nuet!

Jag älskar att springa

  • tacksamhet: Jag är så tacksam över att min familj låter mig göra detta och dessutom ibland är med mig. Är även tacksam över att min kropp håller och återhämtar sig så snabbt, så att jag kan fortsätta och fortsätta och....

Jag älskar att springa

  • glädje: Så vackert det är här i Helsingborg och så många shyssta stråk med olika sorters löpning det finns direkt utanför dörren eller inom ett par km. Lägg dessutom till de härliga människorna som jag har förmånen att få dela mitt löparintresse med.

Jag älskar att springa

  • frustation: När man är så pass tekniskt efterbliven som jag, bidrar en ny spännande klocka till mer frustration än lycka. Nu gäller det att inte ge upp utan fortsätta undersöka funktioner....;-)

Jag älskar att springa :-)

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

longdistancelotta

Tänk dig en hustru och mamma till två barn, som älskar löpning och brinner för nya utmaningar att piffa upp vardagen med. Där har du en perfekt beskrivning på min mamma. - Hanna 2014

RSS 2.0