O-ringen etapp 4, hål i huvudet.


Arena Sölvesborg:
Vilodagen hjälpte inte, det var segt redan från början men kändes sedan lite piggare mot slutet. Kanske berodde det på att jag var sur och verkligen ville försöka springa in lite av den tid jag bommade. Jag har varit riktigt korkad idag. Det var inte ens dålig orientering, bara totalt hål i huvudet. Terrängen på Ryssberget var helt fantastisk, bara fint och lättlöpt underlag. Jag har t.o.m sprungit bitvis på skåneleden. Det var så vackert!! Min lätta bana var superbt lagd. Hyfsat enkelt med tydliga ledstänger OM man hade huvudet med sig annars kunde det bli klurigt. Riktigt fint och bra! Nu ska denna stekta och kokta tjej ner och svalka sig i Östersjön :-)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

longdistancelotta

Tänk dig en hustru och mamma till två barn, som älskar löpning och brinner för nya utmaningar att piffa upp vardagen med. Där har du en perfekt beskrivning på min mamma. - Hanna 2014

RSS 2.0