O -ringen etapp 1 eller vi skyller på värmen

Så var det då äntligen dags för o-ringen igen, i år i nordöstra Skåne. Hade egentligen inte tänkt springa i år eftersom det är på hemmaplan men fick abstinens förra sommaren då vi bangade Boden.
Naturligtvis har det nu dragit in värsta


tropiska värmen över Sverige, som vi har längtat men....... Duktigt taggad och lagom nervös studerade jag min karta, gav mig iväg tänkandes att det här skulle nog gå bra. Redan 2:a kontrollen visade det sig att huvudet inte riktigt var med idag och efter 6 löpta km (som blev totalt 15) sade även kroppen i från - tydligt! Känner mig inte helt nöjd med mig själv idag, har t.o.m bestämt mig för min första DNS - Immeln trail run på lördag....:( I morgon är det en ny dag, en ny runda och förhoppningsvis nya krafter



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

longdistancelotta

Tänk dig en hustru och mamma till två barn, som älskar löpning och brinner för nya utmaningar att piffa upp vardagen med. Där har du en perfekt beskrivning på min mamma. - Hanna 2014

RSS 2.0